onsdag 26 januari 2011

Längesen.

Nu va det ett tag sen jag skrev..
Det har hänt en del sen jag skrev sist. Både bra och mindre bra saker.
Jag fyllde år den 16:e! Hela 23 år! Det firades med hela familjen, med tårta och god mat!
Sen så har vi varit rätt så sjuka här hemma...eller Vincent har varit rätt sjuk. Fick en omgång magsjuka :( Så vi har vaknat varje morgon av att han gnällt till för att han bajsat ner sig..från topp till tå! Det har inte direkt varit nådigt! Så vi har haft många lugna hemmadagar den här veckan och bara pysslat om vår lilla prins...




Sen har jag också upptäckt en nionde tand!! Såg det idag när vi satt och åt...en liten liten sak som håller på att komma upp! Åååh jag blir lika stolt varje gång någonting nytt händer med min lilla pojke! Han fyller 1 år den 4:e februari! Heelt otroligt! Tiden går så sjukt fort! Han börjar verkligen bli stor nu min fina fina Vincent<3
Nästa vecka ska jag gå ut och leta present till honom! Spännande!


Nu måste jag gå och ta hand om min lilla sjukling....ha en fortsatt bra dag!


Love
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar