fredag 21 januari 2011

Drömmen.

Nu är det 3 månader kvar tills min drömutbildning börjar. Det är en make-up utbildning. Har länge velat utbilda mig till make-up artist men aldrig tagit tag i det. Har varit osäker och velat fram och tillbaka om jag verkligen ska göra det, för det kostar ju lite att gå den också. Men nu har jag bestämt mig för att satsa! Ska snart skicka in min ansökan...Yeeeiy!


Ska bli såå roligt! Kul att få göra någonting för mig själv!
Men först så ska ansökan in och sen får vi se...men jag hoppas på det bästa och tror att jag ska komma in!!
Uppdaterar när jag vet mer!








Love
Ida

2 kommentarer:

  1. Åh va kul!!!! Det kommer du klara jätte bra! Grymt att du satsar!!
    Love

    SvaraRadera
  2. Tack Sanna!! <3 Känns grymt roligt faktiskt! :)
    Love!!

    SvaraRadera