lördag 29 januari 2011

Oss tjejer emellan.

Sitter här på "Lek Vegas". Ett lekland för barn här i Haninge. Är här med min lilla kusin Anna och leker. Just nu medan hon leker lite så läste jag ut en grymt bra bok som heter "Oss tjejer emellan".
Min väns storasyster skrev den, och den är helt fantastisk! Den hjälper dej att få en bättre självkänsla, se på dej själv med Guds ögon. Hitta rätt i dina relationer. Både kärleksrelationer och vänskapsrelationer. Killar kan också läsa den! Jag har själv läst ur den för min man och vi båda kan relatera till de olika situationerna och saker som beskrivs i boken. Hon skriver så bra och förklarar allt på ett så enkelt och bra sätt!
Jag kan verkligen rekommendera den här boken!! Mitt sätt att se på mig själv är helt förändrat!
Jag lovar att den kommer beröra dig minst lika mycket!








KÖP DEN!!

Love
Ida


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar