fredag 13 augusti 2010

Titta han kryper.

Nu har min duktiga pojke börjat krypa! Länge har han stått på alla fyra och gungat fram och tillbaka. Men nu imorse så kröp han sina första "steg"! Åh va stolta vi är här hemma! Jag stod och gjorde mitt morgonkaffe i köket. Plötsligt så ropar Jocke ifrån sovrummet: "Ida kom! Du måste se det här!" Jag går till sovrummet och så möts jag av det absolut sötaste smilet EVER! Vincent står på alla fyra i sängen och är hur lycklig som helst! Och så tar han fart och kryper!!! Åh min lilla prins börjar bli stor nu!! Han har inte börjat krypa helt än, men betydligt mer än förut! Yeeeiy! =)

Va föresten på IKEA igår och köpte en tv-bänk, lampa och en vit tavellist! Så nu är ena halvan av vardagsrummet klart, och sen ska andra halvan bli klar! Längtar tills vårt hem är helt klart!!

Nu ska jag och Vincent göra iodrning oss för att gå och köpa frukt och glass! Mina systrar och deras barn ska komma hit och äta fruktsallad med oss...=)

Ha en underbar dag!
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar