onsdag 11 augusti 2010

Tacksam.

Jag har så mycket att vara TACKSAM över!
Ibland så bara lever jag på med mitt liv. Jag kör på som jag alltid brukar göra, utan att stanna upp. Men...när jag stannar, och börjar tänka på mitt liv, och allt som det innebär, så blir jag så otroligt TACKSAM till Gud för allt som Han har gett mig!!! När jag börjar räkna upp allt så kan jag inte annat än att bli varm i hela hjärtat! =)
Gud är såå GOD!
Jag har en fantastisk familj! Den mest underbara mannen, ever! och den sötaste sonen i världen!!! Massa härliga vänner! Ett hem, kläder att ta på mig, mat på bordet!
Alltså jag e så lyckligt lottad! Känner mig så rik! Rik behöver inte alltid betyda att man har mycket pengar...eller hur?

All my love!
Ida

1 kommentar:

  1. Ja, du är lyckligt lottad! Jag känner mig oxå väldigt rik :)

    SvaraRadera