lördag 14 augusti 2010

Moment of truth.

Okej...då va det dags! Under min graviditet så gick jag upp runt 20kg. Det har gått 6 månader sen jag fick min lilla prins, men har fortfarande 15kg att gå ner.
Ända sen jag fick min älskade lilla Vincent så har jag testat flera olika metoder för att gå ner i vikt, men ingenting har funkat! Så nu ska jag testa att köra GI stenhårt och se hur det går. Målet är att gå ner mina graviditetskilon + 20 till. Känns tufft att skriva det här men om jag erkänner det för er som läser den här bloggen så sätter det lite press på mig att verkligen göra det här och ta tag i vikten.
Det känns otroligt tufft samtidigt som det känns otroligt SKÖNT att äntligen komma igång!
Ska uppdatera varje vecka och berätta hur det går. Jag börjar imorrn bitti och kör på stenhårt tills jag e klar! Mitt första mål är att gå ner 5kg på en månad. Så den 14 september så ska jag har gått ner 5kg. Längtar verkligen efter att få komma igång!
Wish me luck! Here I go!




Sweet dreams!
Ida

2 kommentarer: