fredag 15 oktober 2010

Vila.

Idag har varit en riktig viladag. Vi har ju varit lite småsjuka här hemma hela veckan. Idag va Jocke hemma och tog hand om mej :) Jag har fått vila hela dagen! Så SKÖNT! Det enda jag gjort idag va att ligga i soffan och läsa en bok, och måla naglarna :)
Vi tog en snabb visit till Farsta Centrum där jag köpte mig en vinterjacka också. Har ingen riktig vinterjacka att ha. Den förra va jag höggravid i och den är på tok för stor nu. Men nu har jag en riktigt skön och varm vinterjacka!
Så dagen har varit underbart skön...Nu ska vi snart åka in till ungdomsmötet. Killarna ligger i soffan och sover. De är helt utslagna. Får se om jag får liv i dem?!


(Bjuder på en gammal bild på min lilla fis...)

Ha en underbart skön kväll!
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar