söndag 10 oktober 2010

Sköna helg.

Nu är det återigen söndagkväll, vilket betyder att myskläderna är på och fötterna ligger på bordet, och så självklart teet i handen. Nu är det slappa som gäller!
Helgen har varit fullspäckad och jag är helt slut! Jocke sitter mitt emot mig i andra soffan och försöker få vår lilla busunge att sova. Är lite av en kamp varje gång men nu verkar det som att han gått in i dimman...Nu kan vi verkligen slappna av och ta hand om varandra lite innan nästa vecka börjar. Vilket innebär jobb för Jocke och nya äventyr för mig och Vincent! Livet som mamma är såå underbart! Jag njuter varje dag! Önskar bara att Jocke också kunde vara hemma med oss och njuta av Vincent lika mycket som jag får! Han e ju såå underbar!! :)

Nej! Nog prat nu...nu är det som sagt SLAPPA som gäller!

Hoppas du också haft en skön helg!!

All my love!
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar