tisdag 12 oktober 2010

Det går segt.

Det här med vikten...Ja, det går sakta men säkert fram. Det är fortfarande bara -4.2 på vågen men jag ger inte upp för det!
Har köpt en massa motivationskläder som jag vill kunna ha innan året är slut! Hehe...lite typiskt mig! Har köpt en speciell klänning som jag vill kunna komma i på julafton. Så nu har jag ett konkret mål att jobba mot!
Har satt upp lite motivations ord runt i lägenheten. När jag ser dem påminns jag om vad jag kämpar för. De funkar perfekt de dagarna man känner motstånd! Så när genombrotten på den här fronten kommer lovar jag att skriva om dem!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och bara vila en stund...både jag och V är hängiga idag :( Hoppas att ni andra har en underbar dag i solen!

Love
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar