tisdag 7 juni 2011

Flyttat.


Nu har vi äntligen flyttat ifrån vår lägenhet! UNDERBART!!! Just nu bor vi hemma hos svärföräldrarna :) Här ska vi bo ett tag, över sommaren. Känns fantastiskt! Som en nystart! Vincent stormtrivs och det gör såklart vi me! Alla kartonger är uppackade och vi kan äntligen slappna av! Hela förra veckan var rena turbulensve kan! Flytt och bröllop!
Min underbara storasyster fick äntligen sin prins, Natanael! Det va ett såå vackert bröllop! En riktigt romantisk dag! Jag va värdinna tillsammans med Joel, Natanels bror. Så det va en heel del som skulle fixas innan den stora dagen! Plus att vi flyttade mitt i alltihop! Så på söndagen sov vi länge och bara slappade hela dagen! Sååå skönt!
Har därför inte orkat blogga så mycket heller...:/

Men nu är det tillbaks till vardagen som gäller! Just nu sover min lilla smörbulle och jag har precis börjat läsa en helt fantastisk bok som heter:
"Den omöjliga drömmen", den är skriven av en fantastisk person, Linn Fenerström. Började nu på morgonen och är snart färdig. Kan inte slita mig!! :)

Nej nu ska jag fortsätta! Bjuder på en bild på min fantastiska son!
Han älskar att springa och vara ute! Finns inget bättre enligt honom!;)







Det blev två ;)

Ha nu en riktigt skön dag allihop!!
Love Ida
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar