söndag 26 juni 2011

Ett nytt äventyr.

Imorrn börjar ett nytt äventyr! Jag börjar nämligen plugga!! Yes it's true!
Har länge gått och burit på en dröm om att bli make-up artist. Och nu har den drömmen blivit verklighet!!
Skrev för ett tag sen att jag skulle söka till den här utbildningen. Sagt och gjort och jag kom in!
Så imorn är det kursstart som står på schemat! Är såå förväntansfull men också väldigt nervös. Vet ju inte vilka jag kommer att möta eller hur skolan e och så...men det ska bli såå kul!
Jocke kommer vara hemma med Vincent under tiden jag pluggar. De har planerat in massa skojiga saker som de ska göra! Vincent är inne i en riktig pappa-period nu så det är ju perfekt!! ;)
Nej, nu ska jag krypa ner i sängen så jag får min beautysleep!!

My boys <3







Love
Ida

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Du är så duktig : ) Och vilka bilder det är i inlägget ovan, gick inte att kommentera där.
    Kram på dig hjärtat <3

    SvaraRadera