torsdag 28 april 2011

Pigg och glad.

God morgon!
Ligger just nu här i soffan och gör absolut ingenting! Har precis läst Bibeln en stund. Så skönt att börja dagen på rätt sätt! Att få vara i Guds närvaro är så fantastiskt!



















Imorse gick jag och Vincent på en promenad. Vi va ute redan 07:15!
Han va så pigg och jag behövde ta min promenad så vi gick med Jocke till bussen. Vinkade "hejdå!" och sen gick vi vidare. Vincent ÄLSKAR att få vara ute och leka! Så jag lät honom springa lite själv. Vi kom fram till en lekpark efter en stund där han såg några gungor. Han blev såå glad! Klart att han skulle gunga lite! Så vi gungade en stund och sen gick vi hem igen. Promenaden blev lite kortare än planerad. Men med fingrar som isbitar och en full bajsblöja, kände jag att det fick räcka! :) Nu sover min lilla smörbulle så om en stund när han vaknar blir det en rejäl promenad!
Men innan den ska jag ligga kvar här och njuta av tystnaden ett tag!


Ha en underbar dag!
Ida


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar