onsdag 27 april 2011

Lovely friends.


Är så tacksam för mina fina vänner! Igår hade vi en mysig dag vid Alby Gård i Tyresö. Först mötte jag upp Rebecka och hennes två söta barn i Tyresö centrum och därifrån åkte vi tillsammans till Alby. Vi åt lunch i solen och njöt! Strax därefter kom min syster Sara med hennes fina barn och joinade oss vid bordet:) Vi mammor satt och umgicks medan barnen lekte i parken. De gungade, åkte rutschkana och grävde i sanden.
Efter ett tag i sandlådan gick vi bort till djuren. Det finns får, kossor, hästar och höns där. Men vi kollade bara på kossorna och fåren.





























Det här är Amadeus. En av Vincents fina kompisar!
(Bilden är tagen i påsk vid Tyresö Slott:)
Vi hade en jättehärlig dag i solen!

Nu sitter jag och äter turkisk youghurt med bär och mandelflarn. Lite sen frukost!







Jag och Vincent ska snart ta en promenad till affären för att titta på skor till honom. Inga passar längre!! Så det är liite kris här hemma!

Ha en skön dag i solen!
Love

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar