måndag 11 april 2011

Buen fin de semana.

Helgen har varit en riktigt bra helg!
I fredags va det ju Girls Night. Kvällen blev så lyckad! Ca 320 tjejer kom och ca 30 tjejer tog emot Jesus! Såå underbart!

På lördagen jobbade Jocke så jag och Vincent hade en mysdag. Sen på eftermiddagen åkte vi hem till Jockes syster och hennes man. Jocke skulle hjälpa dom med deras dator.
Barnen lekte massor och hade jätteroligt! Vi åt god mat och godis och kollade på körslaget! En skön kväll helt enkelt!







Igår va vi i kyrkan. Min systers barn barnvälsignades. Det va Indien möte igår och hennes man är ifrån Indien. Så det va så klockrent att de blev välsignade just igår!
Våra pastorer har varit i Indien i 2 veckor. Så igår berättade de allt om den resan.

Kyrkan har startat upp
"Love Linn Foundation" som ska hjälpa utsatta barn. Ett fantastiskt arbete! När man ser alla bilder på de barnen så brister ens hjärta! Tänk va bra jag har det!! Tack Gud!

Idag ska vi städa...mindre kul. Vi har nämligen förbesiktning av vår lägenhet. Juste!
Vi ska FLYTTA!!! Den 1juni flyttar vi hem till mina svärföräldrar i några månader. Jag ska ju plugga i sommar så då behöver vi spara pengar. Jockes fantastiska föräldrar låter oss då få bo hos dem så vi kan betala utbildningen och även spara lite till! Wonderful!!!
Nej! Nu måste jag sätta fart!!
Ha en bra dag!


Love
Ida




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar