fredag 11 mars 2011

Ny frisyr.

Igår va jag äntligen hos frisören! Hade inte klippt mig på 6mån så det va väldigt nödvändigt!
Så här blev det:





Håret känns såå mycket fräschare!

Lite om idag då.
Ringde en kille ang en annons på blocket som jag la ut för kanske 3 veckor sen. Vår säng och sängbord ska få flytta!
Så nu idag kl13 kmr han hit och ska köpa den!! Yeeeiy! Ska bli så skönt att få göra om lite :)
Efter det ska jag och Vincent hem till finaste Joy och Valentino! Va såå längesen vi va ute och träffade vänner så det ska bli jättemysigt<3

Nu ska jag gå och titta på
"Toy Story 3" med Vincent :)


Ha en skön fredag och trevlig helg!!

Ida


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Det vart verkligen fint!! :)
    Ha en mysig dag! Hoppas vi ses ikväll! LOVE

    SvaraRadera