onsdag 2 mars 2011

New life.

Nu är det dags IGEN! Har ju ätit enligt GI ett tag. Men under tiden då vi va sjuka så struntade jag faktiskt helt och hållet i det. Hade ingen motivation eller ork att tänka på det då. Men nu...3 veckor senare så är det nya tag som gäller!
Igår första mars så bestämde jag mig för att börja om från början igen. Den här gången med LCHF! Ni tycker kanske jag är helt knäpp som ändrar mig hit och dit...ger upp. Men den här gången så kmr det bli annorlunda! Nu har jag mer konkreta mål, ett träningsschema och dessutom mycket bättre påläst!
So here we go again!

Mitt första stora delmål är 1 juni. Så det är 3 månader kvar!
Ska försöka uppdatera er varje vecka om hur det går...:)

Nu ska jag och min lilla prins ut och gå en promenad!

Ha en skön dag!
Ida

4 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Ville bara säga att det stod om LCHF idag i tidningen och att det inte är så bra för de inre organen. Då man äter så mycket mättade fetter så är det dåligt för hjärtat.
    Kanske finns andra metoder som är bättre!? Men jag vet inte, är inte så insatt, men det var så läkare sa...
    Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Menade inget illa med det jag skrev i mitt förra inlägg, tänkte på det att det kanske lät som att jag var sur eller arg eller nåt, men det var jag inte. Ville bara säga vad jag precis läst.Det kanske inte stämmer det som stod i tidningen heller...
    Älskar dig, du är bäst!

    SvaraRadera
  3. lycka till vackra Ida!!! <3<3 love

    SvaraRadera
  4. Ingen fara Anso <3 love you!!

    Tack Sanna<3

    SvaraRadera