tisdag 3 augusti 2010

Myskväll.

Igår va vi hembjudna till Jockes bror Johan och hans fru Ann-Sofie. Vilka även är några av våra närmsta vänner. Vi hade det jättemysigt!
Johan hade grillat en massa kyckling som va såå god! Med pommesfrites och en jättegod grekisk sallad till. En riktig sommarmiddag!! Medan barnen sprang runt och lekte så satt vi och pratade och hade det trevligt :)
Vincent försökte krypa efter dem men hann inte riktigt med. Det slutade med att han låg i en dörröppning och bara tittade på när de sprang fram och tillbaka förbi honom..hehe! Han såg så fascinerad ut!
Lite senare så fick alla barnen gå och lägga sig och vi vuxna satte oss i soffan och åt glass och pratade. Vi hade så mysigt och det va så skönt att få sitta och bara umgås. Vi åkte inte hem förrän kl 12 på natten, så när vi kom hem va vi helt slut! Vi va så trötta och precis när vi skulle sova så vaknade vår lilla prins till liv igen...han låg och gurglade och pratade för fullt i sin vagga. Tillslut så gav jag honom en flaska mat och då somnade en som en stock!! Och han sov ända till kl 9.00 imorse! Så SKÖNT!!

Nu sitter jag i soffan med mitt kaffe och tittar på min lilla fis som somnat på sin filt på golvet, samtidigt som väntar på att min stora fis ska vakna så vi kan åka till IKEA! :)

Ha en fantastisk dag! (Fastän det regnar)
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar