torsdag 19 augusti 2010

-4.2kg.

JAAA!!! Jag har lyckats gå ner 4.2kg på 1v!! Alltså jag är sååå glad!!! Känns så otroligt skönt! Trodde inte att jag skulle gå ner så mycket på en vecka men hur fel hade inte jag!? SÅ FEL! Haha =D Åh va jag e glad! =D=D=D=D=D
Den här första veckan har varit otroligt jobbig! Men jag har inte fuskat en enda gång. Jag har varit frestad att göra det väldigt många gånger. Har haft sånt sockersug så det e inte klokt! Men jag har fått nöja mig med min light saft och mineralvatten, och det har funkat super!
Egentligen så har det inte riktigt gått en vecka...skulle ha väntat en dag till med att väga mig, men jag kunde inte hålla mig!
Yeeeiy!!!

Ha en suuperbra dag!
Ida

3 kommentarer:

  1. Wiiiii! Duktig du e :o) GRATTIS!!!!! En bra bit på vägen ju!!!! Keep it up *smack*

    SvaraRadera
  2. Åh va du är duktig!!!
    Du kommer klara det super bra!
    LOVE

    SvaraRadera
  3. åååå duktiga duuu!!! Det där fixar du galant!! :D <3

    SvaraRadera