fredag 23 juli 2010

Oj oj oj.

OJ! Det va ju såå längesen jag skrev här! Känns lite pinsamt men nu ska det bli bättring!
Massa saker har hänt senaste tiden! Vincent har börjat krypa, eller mer dra sig fram på golvet...men han e så duktig och vi e så stolta över honom!
Fick för ett tag sen reda på att min syster väntar sitt 5:e barn! Så sjukt roligt! En till liten choklad pralin som kommer i februari :D Yeeeii!

Sen har ungdomarna i vår kyrka arrangerat en konsert i Kungsträdgården nu på söndag kl. 14:00 som kommer bli GRYM! Kyrkan har bjudit hit en gryym sångare från USA som heter Matthew Johnson som kommer att sjunga då. Han är helt otroligt duktig! Så om ni e i Sthlm då så måste ni komma förbi Kungsan och kolla!

Efter konserten på Söndag så åker hela våran familj till Öland i 1 vecka. Mina föräldrar,min lillebror och mina två systrar och deras familjer. Ska bli riktigt skönt att få komma iväg ett tag. Ta en paus från vardagen och bara slappa på stranden. Ta långa promenader, se den vackra naturen och bara ta dagen som den kommer utan alla måsten. Åh va jag längtar!!!
Har massa saker som ska fixas innan resan. Städa, tvätta och packa, sen blir det myskväll med en mysig film och nagelmålning som gäller!

Ha en skön kväll!
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar