tisdag 8 juni 2010

Bloggtorka.

Ojdå...det har visst gått ett tag sen jag sist skrev någonting här!
Det har varit fullt upp här hemma. Mina två prinsar låg först sjuka i nästan 1,5 vecka. Såå jobbigt! Jocke fick en rejäl pencillin kur. Han hade både öroninflammation och hörselgångsinflammation! Stackare! :(
Men nu e de båda friska och glada!

Sen jag skrev sist så har det hänt såå mycket med vår lilla knodd! Han har växt sjukt mycket! Nu är han 65,4 cm lång, och väger 7350 gram vid bara 4 mån ålder....en redig karl med andra ord!
Förut så avskydde han att ligga på mage, men nu älskar han det! Han vänder sig från mage till rygg och från rygg till mage, sååå duktig! Tydligen så är han ganska tidig när det gäller det...*stolt mamma*

Han är så fantastisk min lilla son! Älskar honom såå mycket över allt annat! Vi har så mysigt tillsammans när det bara är vi två...
Just nu så sitter vi och tittar på en jättemysig film som heter "Julie & Julia". En riktig tjejfilm!
Handlar mycket om matlagning och man blir så inspirerad till att laga mat när man tittar på den! Så när filmen e slut så ska jag gå in i mitt kök och baka nått! Eftersom det bara e jag och Vincent hemma så får matlagningen vänta tills Jocke kommer hem :)

Sen är det städning och och lite "heminredningsfix" som gäller!

Ha en underbar dag!
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar